Chcete mať pod palcom celý office v spoločnosti, ktorá predáva luxusné fashion značky? Viete veci naplánovať, zorganizovať a dotiahnuť do konca? Tak pošlite svoje CV a možno vy budete ďalším článkom nášho DENIM tímu.
Vašou úlohou bude:
- zabezpečenie plynulého chodu Office – kuchynka či nákupy
- komunikácia s dodávateľmi ohľadom cenových ponúk
- objednávanie kancelárskych a čistiacich potrieb
- analýza a výber dodávateľov služieb
- rezervovanie poistení, leteniek a hotelov
- administratívne úlohy ako evidencia, zakladanie, archivovanie
- pomoc pri personálnej administratíve
- ad-hoc úlohy
Zamestnanecké výhody a benefity:
- flexibilný pracovný čas
- mladý a dynamický team
- obliekanie sa v našich značkách zdarma
- atraktívne zľavy na naše produkty
- narodeninové poukážky
- teambuildingy a školenia
Požiadavky na zamestnanca:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- príjemné vystupovanie a pozitívna nálada
- skúsenosť na obdobnej pozícii je výhodou
- komunikatívnosť a samostatnosť
- zvládať prácu pod tlakom a stresom
- flexibilita
Miesto výkonu práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: dohodou
Základná zložka mzdy (brutto): od 800€
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ ste sa v tomto inzeráte našli, neváhajte a zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis v slovenčine. Poskytnutím svojich osobných údajov udeľujete súhlas s ich spracovaním a uchovávaním v databáze spoločnosti Denim Group s.r.o., Prešovská 45, 821 02 Bratislava, za účelom sprostredkovania práce v súlade s platnými zákonmi o ochrane osobných údajov. Súčasne tým potvrdzujete, že uvedené osobné údaje sú pravdivé a úplné.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Ďakujeme za pochopenie!